Frequently asked questions

Tante Tilly staat altijd klaar om je vragen te beantwoorden, het liefst zo snel mogelijk. Zij houdt niet van wachten, dus bij deze heeft zij alvast een aantal veel gestelde vragen beantwoord.

Staat jouw antwoord er niet tussen? Neem gerust contact met ons op door te bellen of een mail te sturen.

Openingstijden

Maandag & dinsdag gesloten
Wo t/m zo 10:30-22:30

Openingstijden keuken

Wo t/m zo 10:30 – 20:30

Groepen

Grote(re) gezelschappen zijn van harte welkom bij Tante Tilly. Om alles smooth te laten verlopen, hanteren we voor gezelschappen vanaf 11 personen andere voorwaarden. Wil je meer info over lunchen of dineren met een groep stuur dan een mail info@tantetilly.nl of kijk onder het kopje ‘reserveren.’

Honden

Honden zijn toegestaan bij Tante Tilly, mits ze rustig blijven liggen. Op het terras mogen de viervoeters ook genieten van de zon. We zetten met liefde wat water voor ze klaar!

Ik ben vegetarisch, maar wil wel graag bij TANTE TILLY komen eten. Is er voor mij dan ook voldoende keuze?

Op onze menukaart vind je een flink aantal vegetarische of zelfs veganistische gerechten. Hier zit ongetwijfeld iets lekkers voor jou tussen! Zou je toch liever iets anders willen, dan maken onze koks met liefde iets voor je klaar. We adviseren je ook om eventuele allergieën te melden bij onze crew. Voor vragen of speciale dieetwensen zijn wij bovendien altijd per mail bereikbaar: info@tantetilly.nl

Verandert jullie kaart ook geregeld?

Naast de beroemde Tante Tilly klassiekers, hebben we ook een aantal wisselende gerechten op onze kaart. De kaart wisselt met het seizoen, dus ieder seizoen vind je weer nieuwe gerechten. Tante Tilly werkt trouwens alleen maar met eerlijke en verantwoorde producten. Zo draagt zij ook haar steentje bij! 

Wij hebben wat te vieren, mogen wij onze tafel zelf versieren?

Ook al houdt Tante Tilly zeker van een feestje, we houden ook graag rekening met onze andere gasten. Om deze niet ongewild in jullie party terecht te laten komen, houden we versieringen in eigen hand. Wel kunnen we altijd voor een feestelijke tafel zorgen. Voor meer info neem je contact met ons op via info@tantetilly.nl

Zijn jullie ook met de feestdagen geopend?

Jazeker! We communiceren onze eventuele gewijzigde openingstijden altijd geruime tijd van tevoren op onze Facebook pagina. Houd deze in de gaten te om op de hoogte te blijven van alles wat we in petto hebben!

Is het aan te raden om van tevoren te reserveren?

Om zeker te zijn van een plekje, raden we je aan om te reserveren. Dit kan het makkelijkste via ons online reserveringssysteem, hier zie je meteen welke tijden nog beschikbaar zijn.  Het is helaas niet mogelijk om via social media te reserveren.

Kan ik ook gewoon bij tante tilly langskomen, zonder te reserveren?

We raden je aan om te reserveren, om teleurstellingen te voorkomen. Maar uiteraard ben je ook zonder reservering van harte welkom. Mochten we niet meteen een tafel vrij hebben, kun je altijd genieten van een drankje aan de bar totdat er een plekje vrij komt.

Kan ik ook gewoon bij TANTE TILLY langskomen voor een drankje?

Je bent van harte welkom voor een drankje aan onze bar. Daarnaast heeft de keuken heerlijke gerechtjes staan voor de borrel die perfect passen bij een heerlijk drankje. 

Ik heb een klacht, via welke weg kan ik dit kenbaar maken?

Natuurlijk doen wij er alles aan om onze gasten van een zo mooi mogelijke verblijf te laten genieten. Maar er kan natuurlijk altijd iets misgaan. Mocht dit het geval zijn, dan horen we dat graag. Sterker nog, het liefst horen we alles dat beter kan. Alleen zo kunnen wij ons blijven ontwikkelen en verbeteren.

Vraag op het moment even naar de leidinggevende, of stuur op een later tijdstip een e-mail  naar info@tantetilly.nl

Wat zijn de diverse betaal mogelijkheden bij Tante Tilly?
  • Maestro
  • Visa
  • Mastercard
  • VPAY
  • Cadeaupas The Big Family Group 
  • Online Voucher Tante Tilly
  • Op rekening (mits vooraf doorgegeven bij de administratie)
  • E-facturatie, €40,- administratiekosten